Showing posts with label spa. Show all posts
Showing posts with label spa. Show all posts

24 February 2016

MANJAKAN DIRI DI DF NUSANTARA SPA SAUJANA UTAMA SUNGAI BULOH

Korang selalu tak manjakan diri kat SPA? Ada tak kadang-kadang rasa ada hari tu korang memang STRESS sungguh dan nak pergi SPA?

Saya pernah. Banyak kali. Dan saya tahu ramai mommies pun selalu nak kan? Cuma kekangan masa tak mengizinkan.

Sebelum ni saya pergi SPA lain. Kemudian terjumpa la SPA nusantara ni. Memang best spa ni. Saya suka sebab guna produk yang bebas bahan kimia. Tak kira lah shaklee ke mary kay ke. Yang penting kita lindungi kulit muka kita dari bahan kimia kan? kan?

Walaupun saya boleh buat facial sendiri tapi lagi suka orang buat sebab tujuan nak pergi SPA ni adalah untuk rehat dan rileks. Memang seronok. Dah berbulan-bulan kerja kat rumah dan ofis, jaga suami, jaga anak, jaga rumah, hehe. so bagi saya kenalah cari masa untuk sendiri jugak :)

Saya amik pakej sauna+mengurut+facial. Murah RM 165 sahaja! Servis bagus, layanan tip top, dan produk pun bagus.




Penting rehat untuk kaum wanita macam kita ni kan? Saya nak pergi lagi nanti. Selalunya setiap 6 atau 8 bulan sekali saya akan pergi. :)

Ok tu je nak bagitahu. Warga sungai buloh or saujana utama boleh singgah kat sini ;) Yang orang luar pun di alu-alukan :)



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe
Continue Reading