03 April 2015

PRODUK KECANTIKAN , PASTIKAN SEMULAJADI DAN BEBAS BAHAN KIMIA!

Assalamualaikum, lama dah tak bersiaran ye di sini. Agak sibuk sedikit akhir-akhir ini. Semalam ada isu digempar gempur tentang produk kecantikan yang boleh bawa maut. Ngeri dengar, akibat nak cantik tak tengok or tak belek tentang bahan-bahan yang ada di dalamnya terutamanya yang mengandungi paraben

Saya juga satu masa dulu memang macam tu. Main bedal sahaja produk yang rasa nak. Kalau yang mahal sikit mulah berfikir-fikir tetapi sekarang yang utama fikir bahan-bahan dalam produk tersebut. Since anak saya pun ekzema, saya memang pantau bahan-bahan kecantikan ni. Dah jadi awareness.

produk kecantikan

cantik dan cerah

Anda boleh guna produk yang anda suka, tapi tolong ye, tolong periksa kandungan bahan-bahan tersebut. Saya guna juga produk selain shaklee, tetapi saya memang akan tengok kandungannya selamat!

Untuk yang mencari produk kecantikan yang sihat , selamat dan berkesan boleh tengok summary saya ni :). Saya pengguna nutriwhite yang tegar. Hehe!

                                      



 Cuba tengok semua bahan-bahan dari bunga, buah dan tumbuh-tumbuhan hijau. Fresh! Harga boleh dirunding ye! Best price always at RehansWardrobe!

Try cuba pencuci atleast! memang berbaloi! Boleh guna sehingga 6 bulan++. Jimat!!






Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe

0 comments: