03 March 2015

SEBAB UTAMA KENAPA HARUS PILIH SOYA ESP SHAKLEE

Assalamualaikum semua, ramai ligat dengan promo ESP ye tak? Setiap kali promo ESP memang begini lah. hehe. Saya pernah ceritakan tentang ESP Shaklee dan kelebihannya dalam entri sebelum-sebelum ini. Hari ni, saya nak kupas lagi tentang kriteria yang terdapat dalam pemilihan soya  ESP. Banyak lagi nak cerita ni.



Tahukah anda soya ESP satu tin ni diperbuat dari 30 kg kacang soya yang berkualiti tinggi? Banyak tu. Memang sangat tulen dan asli ESP ni. Siapa yang dah pernah rasa memang akan setuju dengan saya.

ESP ni juga di basuh dengan air dan bukan alkohol. Bila basuh dengan alkohol kualiti akan hilang dan memang haramlah untuk minum kan. Jom tengok explanation Dr Shaklee kenapa beliau guna Air

Dr. Shaklee knew that By using a cold water extraction technique, you get the very best of the soy and all of the positive things like the phyto-estrogens which inhibit breast cancer and prostate cancer in men. There are over 1500 studies showing the positive benefits of soy and only 12 to 20 negative studies showing that when you alter and de-nature soy you end up with junk.Dr. Shaklee knew the difference

Menarik kan?

Ramai yang bila cerita tentang soya je terus negatif katanya soya tak bagusla..risiko kanser la...bukan semua jenis soya ye, pastikan pilihan soya memiliki kriteria-kriteria yang di sarankan



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe

0 comments: