15 December 2014

EMAS LAMA JADI BARU! KILAT SAMPAI SILAU MATA!!


Sudah jadi kebiasaan saya suka bersihkan emas saya terutama gelang yang saya pakai hari-hari ni. Saya biasa hantar kat MIL saya jer. Nanti dia akan pergi kedai emas dan bersihkan untuk saya.

Tapi saya tengok hari ini dah macam karat sangat. Huhu. Macam ada daki pun ya, Terus saya rendam dalam basic H. Rendam few hours, pastu gosok pakai berus gigi yang tak pakai. heee...

Hasilnya....Marvellous!!!

Anda di rumah pun boleh cuba!!;)






Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe

1 comments:

Muhammad Shahril said...

Done FOllow . Nanti follow la blik ehhh :) THANKS