08 August 2014

Rasukan ESP!!


Assalam semua,

Di entri sebelum-sebelum ini saya pernah cerita anak ke-2 saya ada ekzema kan? Ekzemanya semakin baik tau dari hari ke hari. Konsisten dengan ESP & Omega memang betul-betul membantu mengurangkan ekzema anak saya. Selain itu, saya juga menjaga makan sebab saya dah tahu udang boleh trigger ekzema anak saya. Allergik, Kesian anak saya tak boleh dengan udang. Saya yang penggemar udang pun kena berkorban lah smpai saya wean off breastfeed dengan dia.

Tapi masa raya tu, macam mana ntah saya makan mini popia inti udang kering. Habis sepeket saya kerjakan masa pergi penang haritu. Hasilnya, memang jadi teruk ekzema anak saya kat belakang leher. Saya sapu herbal blend hari-hari dan saya pun konsisten minum ESP supaya anak saya boleh cepat sembuh. Alhamdulillah dah kering sikit ruam-ruam tu

Jaga makan ye ibu-ibu breastfeed yang anaknya ekzema...:)



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe

0 comments: