26 November 2013

OMEGA 3 ~ penting!!

Semalam ada terbaca dalam majalah I sihat tentang Omega 3..memang dah tahu fungsi Omega yang meletup ni..sebab tu teruja nak bagi anak makan tapi anak punya susah nak makan ubat..nak telan pun susah..di gaul pun susah..kena cuba sampai dapat..hehe..

Ok antara intipati dari majalah tersebut :
OMEGA boleh :
# Mengurangkan simptom muram
# Mengurangkan risiko kanser
# Mengurangkan radang sendi
# Mengurangkan ritma jantung yang abnormal
# Mengurangkan kadar lemak yang tak sihat
# Mengurangkan kadar pembentukan plak lemak yang boleh membawa kepada sakit jantung
# Sesuai untuk diet
# Meningkatkan daya ingatan

Macam mana nak pilih minyak ikan yang terbaik? Rujuk sini

omega guard

omega



Berminat? Hubungi Rehana 0122319979 atau PM saya di www.facebook.com/Rehanswardrobe

0 comments: